onsdag 17 september 2008

Dagens outfit.


Har varit ledig idag och hängt hela dagen på Waynes där jag suttit och sippat vaniljlatte och diskuterat allt mellan himmel och jord. Tyvärr har min favoritbarista Tove slutat, och jag måste säga det...latten är inte lika god som förr!

Tänkte vara lite lagom casual idag, det är ju trots allt lillördag! ;) Så jag tog på mig min finaste rutiga skjorta och ett par vanliga jeans. Har läst på Sofis Mode att det är riktigt inne med rutigt i höst, och det gillar jag. Påminner mig också om cowboy-modet som jag fullkomligt älskar. På tal om det så har jag glömt att lägga till "Brokeback Mountain" till mina favoritfilmer på min presentation. Måste åtgärdas. Aja, håll till godo!

Puss o kram.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Snygg outfit! :)

Har inte sett "Brokeback mountain" ännu. Vet inte varför, men det har bara inte blivit av.

Anonym sa...

oh! man blir så glad liksom, skulle kommentera förra inlägget med snyggingen och toaborsten, men inser att det här inlägget är snäppet bättre. Det blir ju bokmärka, så är det bara.

stay classy!

/tove the kaffeambassadör