onsdag 24 september 2008

Gymkort


Som ni alla kanske redan förstått är jag ganska strikt med min "före sängdags-träning". Armhävningar, situps, rygglyft, utfall och kissande hunden tar nog upp c:a 20 minuter av min kväll just före jag ska hoppa i bingen. Man måste ju hålla sin kropp smärt och tight, vill man vara fin får man lida pin som det så fiffigt brukar heta. Mardrömen är väl att se ut som en såndär onlinepokerspelande folkölsdrickande slusk. HUVVA!

Började så smått smida planer som skulle ta min träning till the next level. Detta skulle ju då innebära att köpa ett gymkort och svettas i ett kollektiv och inte som en asocial dåre i sovrummet. Började reka efter lämpliga gym i närheten när jag snubblade över denna videon, det fick väl mina planer att kännas lite sådär....




Behöver jag säga att gymkortsplanerna lades på is ganska snabbt igen ?

1 kommentar:

Anonym sa...

han var ju smidig, om man jämför mot dej på en trampmaskin...