lördag 8 november 2008

Janssons pjucks.

Tydligen inte uppskattat av Herr Jansson när man gömmer hans tofflor. Trots det hade någon tapper själ gjort det igår, så när han kom i morse var han i upplösningstillstånd när dom inte gick att finna.

Jag tyckte det iaf var jättekul när han spotta och fräste och vände upp och ned på halva bingon. När jag sedan bedyrade min oskuld så hade jag skrattat så jag hade alldeles tårögda rödsprängda ögon. Han trodde förmodligen att jag ljög så det visslade om det, eller att jag hade 5.3 promille igår och var dunderbakis.

Även om det kanske hör till ovanligheterna så var jag både 100% Oskyldig och 100% Obakis i detta fall.

Den skyldige då? Någon viskade till mig att det visst var He*ena. Frågar han så säger jag som det är, jag far aldrig med osanning som ni vet.

3 kommentarer:

Anonym sa...

100% oskyldig kan jag gå i god för men obakis??????????????

Anonym sa...

Jädra het Ena!!! att hon aldrig kan lugna ner sej....

Funky Fred sa...

Kan bara tänka mig hur den som skrev detta satt och hoppade upp och ned på stolen av fnittrighet och kände sig superfyndig när denne kom på detta. Kan väl aldrig ha varit Hea som skrev det heller ?