tisdag 18 november 2008

Kinapoker.


Efter många om och men fick man chansen att möta den omtalade JohnFLindgren i kinapoker. Han spelar ju dock som en kratta måste jag få erkänna.

Här kommer lite av våran konversation från MSN under spelets gång.

JohnFLindgren säger: kom igen då McNugget* 20 min innan frittser tar över simba simba simba

Freddie säger: dingding!

JohnFLindgren säger: det ser ut som vanligt mr full house

JohnFLindgren säger: Skräll

Freddie säger: Det är sluttjatat om att jag ska möta dig hädanefter förstår jag ?

JohnFLindgren säger: jag får skit på skit på skit

JohnFLindgren säger: hade jag haft en nia hade fan tårarna kommit

Freddie säger: Dom rullar redan

Freddie säger: Benyamine svor att aldrig möta TLK igen för att han var övermäktig. Du borde komma till samma insikt, nu när du mött din överman, annars hänger kåken på Johansgatan löst.

-Fritte-
säger: haha... efter det där gick figge mumlandes iväg för att sälja...

*McNugget syftar på att jag skulle vara en kyckling och inte törs möta honom (Han inser att det är av barmhärtighetsskäl jag inte möter honom)

Återigen, den ständigt återkommande frågan:
Är jag bättre än dig, eller får jag bara bättre kort än dig ?

Hur slutade partiet då ? Herr Karlsson gillar $$$ och $$$monstret fick sluta med att säga:

SLUUUUUURP!!!

Inga kommentarer: