fredag 14 november 2008

Tjuvröka.


Intressant diskussion mellan JohnFLindgren och Herr Karlsson som utspelar sig framme vid podiet på bingon.

J: - Alla som jobbar här har ju fan börjat tjuvröka!
K: - Jag tror fan det!
J: - T.om Anitha!
K: - Jo jag har sett det, är fan bara vi kvar som inte gör det nu, ska inte vi börja också?
J: - Vi måste ju nästan det.
K: - Ja, sen Maria också då..
J: - Döööh, Maria drar INTE halsbloss...!

Sen gick han iväg och sålde sina bingobrickor, och konversationen tog slut där och då.

3 kommentarer:

Anonym sa...

va? jag fattar ingenting...taget ur luften såklart!

Funky Fred sa...

Han har väl sett dig stå och spela tuff med en cigg i handen nångång. Jag vet inte, jag bara citerar.

Anonym sa...

Det är nog det han inte har...jag måste börja spela tuff oftare!