söndag 30 november 2008

Pre-Work-Conversation


- Vem jobbar du med idag?
- Figge.
- Vilken tid är det du har lunch då?
- Lite olika, beror på om jag blir etta eller tvåa.
- Men är inte han jämt nått speciellt när ni jobbar på söndagar?
- Njaa, vadådå?
- Du har ju lunch samma tid varje söndag.


För er som undrar så spelar vi kort om vem som ska vara vad, och eftersom jag alltid vinner blir jag alltid tvåa.


Idag spelade jag urkasst med flit så han skull få känna på hur det är att vara tvåa på söndagar, tror han glömt det. Tänkte att man måste ju vara snäll såhär inför julen, annars kanske tomten bara kommer med en grillpanna som vanligt. Går det riktigt illa kommer han med en så magnifik klapp som en pannlampa, men då ska man ha varit riktigt jävla elak och ond innan det inträffar.

6 kommentarer:

Anonym sa...

ha ha, tror att du just fick din julklapp fixad

Anonym sa...

HA! En pannlampa måste man förtjäna, inte alla som får en sån...

Funky Fred sa...

js, jsg skrev just det. om du läser det du kommenterar slipper du framstå som ett rikspucko,

"men då ska man ha varit riktigt jävla elak och ond innan det inträffar."

Anonym sa...

om du använder "a" ist för "s" när du ska skriva ja och jag så slipper du framstå som ett rikspucko!!

Funky Fred sa...

använder JS när det ska stå JS rikspucko!! Det är en förkortning för Jävla Slyna.

Anonym sa...

fy va rtevlig du e me vikarierna....