måndag 5 januari 2009

1-1 (2-1) (3-1)


1-1 efter första perioden mellan AIK och Frölunda, efter att AIK lyckats pilla in ett shorthanded mål i slutminuterna på första.

Mellan denna match och nattens VM-final tänkte man kanske tjuvkika på en rulle, Traitor.

Eller ska iaf försöka, är inte säkert mina ögon tillåter det. Jag börjar tro att mina korpgluggar inte är sammankopplade med min hjärna, och stänger igen sig själva så fort det nalkas film framför dem. Är då fan inte jag som har kontrollen över dom i dessa sammanhang.

(Huvudrollen spelas av Don Cheadle, och han gillas. Sen att han lirar poker och slog ut självaste Phil Ivey ur 2007 NBC poker Headsup Championship är ju bara bonus.)

*Just när jag ska klicka på publicera inlägg sätter Erik Andersson 2-1 med ett höstlöv från röda som får en lurig studs.

**Just när jag klickat på publicera inlägg kommer Christian Söderström fri från röda och sätter 3-1 och Frölunda slänger in Honken i kassen

2 kommentarer:

Anonym sa...

traitor eller inte?
taktiken fatta ja inget av...

Funky Fred sa...

Det bidde inge, bidde annat på tv istället. Bidde inge sova före hockeyn heller.