onsdag 28 januari 2009

Tokutt.

Idag har det inte hänt så mycket, en 75+ tant stupade på bingon och landade på ögonbrynet. Fick ett jack av glasögonen och antagligen en ofrivillig ögonskugga en vecka framöver, i övrigt klarade hon sig bra.

När jag sen gick och sålde brickor kände jag någon som knackade mig på ryggen. När jag vände mig om möttes jag av Motvind som utbrast " Apparat´n ha vorte tokutt!!". Då hade Jack Vegas maskinen hängt sig på något sätt.

Sen var jag och kollade på tapeter, inspirerad av detta var jag millimeter från att säga "4 våder" isf "4 rader" i mikrofonen. Men kom på mig själv så det stannade vid "4 v......rader"

Sen blir jag spammad av Tomas som har nått virus som bombar meddelande på MSN, i övrigt är väl allt lugna gatan.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vem vare som stupa? Säg vem det fakking va!!

Funky Fred sa...

Nepp, är man inte på plats när det händer får man leva i ovisshet.

Om man sedan till råga på allt tar ledigt pga killbesök är det tvärkört att få någon information ur mig.

Anonym sa...

de va en tant som blev väl omhändertagen!!!!