onsdag 7 januari 2009

Low Batt.


Jag tror att jag var lite för tänd igår och uppjagad över mina inköp igår.


För imorse hade jag inge power i herrgårdsvagnen, det var tvärdött. Kanske var det så att jag inte hade tid och stänga dörren när jag skulle bära in TV-spelet, så att innerbelysningen i bilen stått på över natten. Eller så kanske jag aldrig ens brydde mig om att släcka den, tyckte nog det var onödigt.


Enda nackdelen med detta var ju då att jag var tvungen att åka kommunalt till jobbet, nästan så man skäms. Tänk om alla skulle åka kommunalt, då avtar växthuseffekten och det blir kallt utav bara faan.


Nee, mer bil så vi här uppe i norr får lite värme ibland också.

1 kommentar:

Anonym sa...

jaaaaaa du som ska föreställa överleva mej....som e ett desenium yngre..vad DU tror... måste tänka på miljön..annars e de me mej!!!! som e så gammal då behöver man inte tänka på sånt då man int ha så många år kvar innan pension....typ 12 år lr så...så kämpa för miljön!!! det gör int ja...åk kommunal..men jag KÖR BIL!!!!