tisdag 20 januari 2009

Slug.

Man är ju för slug!

För det första lurar man hit Tomas i tror att han ska få spela Skate2 på Xboxen. I självaste verket var ju det rackarns spelet på franska, så det vart ju i princip pannkaka.

Smart som man är lyckas man lura in honom i pokerbranschen. Bäst av tre körde vi ju då.

PANG 2-0 till Herr Karlsson!

Rematch: - Kvitt elller dubbelt, vi kör 2 givar innan vi går ut och röker gnäller han om.

PANG 1-0 till Herr Karlsson på 2 givar.

Inför nästa match har han hittat diverse attribut som tydligen ska fungera till hans fördel. Han tar på sig MIN keps och käkar MINA godisar. Turen verkar vända och han får ett litet övertag i pokern. Men jag gnetar mig tillbaka och råkar stoppa in degen med AK och han synar med A8.

PANG 2-0 till Herr Karlsson!

En flop, turn och en river senare står han alltså i farstun och muttrar om sjuk tur.


Sjävklart har Herr Karlsson båda fötterna på jorden och konstatera att allt handlar om stor skicklighet och kan inkassera stora $$$$ på Tomas bekostnad. Allt pga min skicklighet.

Inga kommentarer: