måndag 12 januari 2009

Tuttar.

Inatt somnade jag vid datorn, hade den alltså bredvid sängen. Var så trött att jag t.om somnade utan att märka det, med musen i handen och allt (Ja, musen som agerar pekdon till datorn, inte sängkamratens!)

När jag sedan vart väckt och ombedd att lägga bort datorn vart jag det med ett:

-Är det kul att se på bröst ?

Då hade jag i sömnen (tror jag iaf, jag kan inte minnas det) klickat in på någon sida så hela skärmen var fylld av rörliga GIF-animationer av studsande bröst.

Tror det måste vara för att Maria var så tuttfixerad under söndagen, hon pratade knappt om något annat.

3 kommentarer:

Anonym sa...

marias tuttar såg jag då hon stod där inne o visa dej strax före öppning....ajabaja!!!!!!

Funky Fred sa...

Förklarar varför jag har så jäkla ont i ögonen nu, drömmer mardrömmar och kan knappt sova.

Anonym sa...

jag tror gunnel går via mej för att komma åt dej...