måndag 8 december 2008

Alex


Hej, jag heter Alexander och fyller 3 år i Januari och tänkte ge mig på att gästblogga hos Herr Karlsson.

I lördags lurade mamma med mig till någon elak tant som tydligen hade för avsikt att fotografera mig. Det är inte min favoritsysselsättning, men man måste ju tydligen vara andra till lags ibland också.

När sedan min favorit-morbror (Ja, jag menar Fredrik! Vem annars, knallkorkar?) kom vart allt mycket trevligare, han ordnade t.om så att jag fick MAX-box och ballonger från hamburgerkedjan MAX.

Efter maten fick jag lov att ställa upp på lite fotografering för att behaga damerna.

Det gick rätt bra när jag hade min ballong att leka med, men när den sedan sprack vart jag lite förskräckt och förklarade vänligt med bestämt att dagens fotosession var över.

1 kommentar:

Anonym sa...

Elak tant måste jag faktiskt hålla med om