torsdag 18 december 2008

Resesklidring med Figge Nr 2.

På samma vansinnesfärd som jag och Figge gjorde i Volvon när vi skulle hämta hans bil på verkstaden så utspelade sig en annan komisk situation.

Jag stannar vid ett övergångsställe och släpper över diverse personer. När vi sedan hade passerat folkmassan kollar Figge storögt på mig och utbrister chockad:

- Jag tror faan hon hade stökigare frilla än Maria.

Då jag varken hade möjlighet att backa eller vända för att bli ögonvittne till fenomenet så tror jag han missbedömde situationen. Denna påstådda stökighet i hårsvallet petar därmed inte ned den okrönta drottningen som Figge hänvisade till i citatet.

Hon sitter fortfarande ohotad kvar på toppen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vadå stökigt? Kalufsen är högst kontrollerad. Alltid.

Men tack för att du utnämner mig till drottning och för att jag är ohotad på tronen! hähä.

Anonym sa...

ja tycker hon en snygg i håret..