lördag 27 december 2008

Wirre.

Direkt jag fick min julklapp från Jessica i min hand så kände jag att det var ett "Whiskey-rör" jag hade fått. Dock var jag lite suspekt över dess vikt och konstiga ljud, men tänkte att jag kanske inbillade mig. Slet upp paketet och fick min gissning bekräftad.

När jag sen öppnade röret vart jag sen lite paff, såg bara locket på en Uncle Bens glasburk. När jag sedan tog upp den så var det ju whiskey ändå.

Tänkte att Jessica kanske hade en hård uppesittarkväll den 23:e och detta var allt som var kvar av den. Men då tittar jag åter ned i röret och finner ytterligare en överraskning.

Och här har vi då en bild på klappen i sin helhet.

Jag tror nog fortfarande på teorin att hon svepte allt utom sistslatten som hon sedan gav till mig och styrde upp det hela med en liten nödlögn för att bota värsta bakfylleångesten.

Inga kommentarer: