tisdag 9 december 2008

Lekstuga igen.

Jaha, då har man haft lekstuga i kinapokern igen. Man har väl tjänat en sisådär 113 pix på att slakta Fritte måndag och tisdag. Det finurliga i kråksången är att vi inte ens har spelat om pengar, men jag gör tydligen profit ändå.

Eftersom vi spelade båda morgnarna om vem som skulle vara etta eller tvåa och jag som väntat lekte hem segern båda gångerna, fick jag privilegiet att gå hem 30 min tidigare pga bingons ikke optimala planering av parkeringsplatser.

Så även om vi inte spelar om pengar så har jag ändå alltid en ekonomisk vinning av att spela kort.

It´s easy beeing Pastor Karlsson (Fråga Figge, han fick prova på det en dag, har aldrig sett honom med ett större leende på läpparna. "Är det såhär det känns att heta Kung Karlsson" var ett spontant citat han bara hävde ur sig, och drog på ett om möjligt ännu större leende.)

Får jag bättre kort än resten av världen, eller är jag bara bättre?

Inga kommentarer: