tisdag 3 februari 2009

CK.

Dom håller ju tydligen på att omstrukturera/ bygga om Citykompaniet här i Skellefteå. Jag la märke till denna lirare i röd mössa stod med korsade händer och spanade in arbetarna när dom rev, byggde eller vad dom nu gjorde i samma veva som jag äntrade CK.

När jag sedan efter 15 minuters spekulerande inne på gallerian ska knata vidare mot andra upptåg ser jag till min förvåning att han står i exakt samma pose och spanar in exakt samma arbetare. Dom måste göra något väldigt intressant där om man ska orka stå 75cm från stängslet i minst 15 min.

Någon som känner igen liraren i den röda mössan? Be isf honom maila mig, eftersom det är så mycket spekulationer om vad det ska bli i dom nya lokalerna borde han sitta inne med värdefull information.

9 kommentarer:

Anonym sa...

HAHAHAHAHHAHA, visst har han Bamse under armen också?

Anonym sa...

Han i röd mössa? Ser bara Ena till vänster i bild jag...

Funky Fred sa...

Hade det varit Ena hade hon knappast varit skarp, så som hon stressar.

Anonym sa...

hon är inte skarp, cyklarna är skarpa för dom står still...

Funky Fred sa...

Personen i fårga är iaf för skarp för att vara Ena-in-motion. och allt handlar bara om skärpedjup. Einstein!

Vill få betraktaren att fundera över vad som rör sig i utkant av bilden, är ju det som är lite av syftet med fotot!

Anonym sa...

å ändå fårga du vem huvudmotivet mitt i bild va?

För att betraktaren ska fundera över livet och döden så vore det kanske på sin plats med tex ett namn på bilden?

blondadonnan sa...

Jag vet vem han är... eller vet och vet när jag fikade på ck så pratade han med mig jättemycket. Han trodde det var något stort på g(ett stort tillslag eller nåt)eftersom det stog två polisbilar parkerade på torget. Jag är ganska säker på att han inte har alla hemma!

Anonym sa...

Visst fan är det liraren som skrek åt vakten när han skulle casha ut under ett av våra arbetssammma söndagspass. Han som kör den överlägsna stilen fast jag nästan är hundra att hea skulle äga honom i vetgirig..

Anonym sa...

El Figo... jag tycker nog bättre om dej när du inte läser bloggar jag.