onsdag 25 februari 2009

Trafikkaos!

Idag på väg till jobbet gjorde jag nog oväntat, och var inte ens medveten om att jag gjorde det. Ena filen på E4:an var avstängd p.ga en bil som hade motorstopp och det var ett smärre trafikkaos. Min fil är en öppen gata, så det är bara att gasa på och vara glad, men vad gör Herr Karlsson då?

Jo, han släpper ut en stackars Ford som står i den avstängda filen!


Stannar upp och gör en såndär gayig gest med handen som betyder "kör du bara". När jag just gjort detta kommer jag på mig själv och blir nästan skräckslagen, vaffan gjorde jag just? tänker jag. Kanske att man ska sjukskriva sig, för tror inte en 100% frisk Fredrico hade gjort detta pinsamma misstag.

Tove kanske är någonting på spåren, hon smsar mig och hävdar nämligen att jag nog är snäll innerst inne.

Min image och mitt självförtroende har fått sig en rejäl törn just för tillfället

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tror den som säjer du är snäll innerst inna har helt RÄTT :-D

Anonym sa...

dyskalkyli!!?? Ska vara himla långt därinne då!

Funky Fred sa...

Anonym: ska vi verkligen ta ut svängarna så mycket som att säga att Tove har rätt ??