söndag 22 februari 2009

Spritt språngande galen.


I lördags när jag kom och skulle jobba hade Britt på något sätt lyckats klä på sig i fel ordning, ett linne utanpå en långärmad. När jag sedan frågade hur hon kunnat stöka till det så fick jag till svar att det skulle tydligen ge tur.

För att spöka runt lite med hennes vidskeplighet så sa jag att det antagligen skulle ge 100ggr mer tur att köra hela vägen fullt ut, långärmad/linne/BH, så allt vart helt tvärtom.

Hon hade något pilimariskt i ögonen när hon lämnade bingohallen, men vi tänkte inte mera på det.

Jag slutar arbetet och ska hem och se hockeyn, när det plötsligt piper till och ett MMS blinkar i min nyinköpta C902.

Tror ni inte är en bild på tokskallen som faktiskt kom och spelade bingo, klädd som jag föreslog?!!

Inga kommentarer: