torsdag 5 februari 2009

Kung Bore.

Men hur fan mår kung Bore??! Eventuellt att han inte behöver släppa hela 2000 talets ackumulerade nederbörd på en och samma dag?

När jag skottat från ena ändan av min parkering till den andra så ser det likförbannat oskottat ut där jag började, och då ska vi ha i åtanke att när jag pratar parkering så pratar jag parkeringsRUTA.

Jag har väl en sisådär 10 kvadrat att hålla efter, men blir nog så less ändå.

Känns som jag också måste flytta fram transferfönstret pga ovädret, precis som dom gjorde i England.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Tänk då på herr J:-)

Anonym sa...

Tränar inte du...Det är bra mortion :-D

Funky Fred sa...

Kristina: Har du ens sett en spade på 30 år? du var ju skottare nr1 på bäckmansgatan?

Eller not!

Anonym sa...

Fan vs jag skottar nu med :-D huua
Sen har jag stavar med som Hea har lånat en gång :-D
Använder du stavar ??

Anonym sa...

behöver ett lexikon för att förstå alla fina ord du lagt dej till med idetta inlägg! Inte behöver du censurera inlägg för mej inte, stavar fattar jag, men det var nästan allt också!

Anonym sa...

jaadu skull ha vart i Sthlm där skull du passa!!!där e int nån snö...